O mina de aur:clarvazatorul Eugen Nicolae Gisca


Eugen Nicolae Gisca, este un fenomen! Nu am sa va spun de ce; am sa va las sa descoperiti singuri. Merita!
Va spun doar, ca este un clarvazator deosebit.
Povestea sa o veti afla citind ciclul “Forta contra forta” de Cristian Ganescu.

Asta,pentru inceput...ca odata intrati in lumea vazuta de Eugen,nu veti mai dori s-o parasiti usor! Va asigur,ca veti trece pe nerasuflate la volumul 2.
Eugen are un stil greu de abordat dar,bogatia si ineditul informatiei m-a facut sa nu renunt,sa-l "urmez" cu incapatinare.Si nu regret.
Nu regret noptile pierdute si intoarcerea "pe rinduri" ca sa descilcesc ierarhiile ceresti.
Eugen Gisca e o "mina de aur",la propriu. Personal,nu pot sa nu-i multumesc pentru generozitatea cu care,pune la dispozitie, "bogatiile sale interioare".
E o lumina care,odata aprinsa se daruieste,lumineaza in intuneric,nu se ascunde sub obroc.
Multumesc,Eugen Gisca!

http://eugennicolaegisca.wordpress.com/2011/03/29/95/

One thought on “O mina de aur:clarvazatorul Eugen Nicolae Gisca

  1. Buna,
    Am citit si recitit cam toate cartile, scrise de Eugen Nicolae Gisca, pe care le-am putut gasi pe net…
    Din pacate sint, inca, foarte multe care nu se pot gasi ( sau pe care nu le-am gasit eu ) pe net.
    Fac apel la toti cei care au cartile lui Eugen in format electronic : este cineva dispus sa vinda / sa ofere la schimb cartile care imi lipsesc ?
    Multumesc !
    Toate bune, tuturor !

Lasă un răspuns

